Software training
آموزش نرم افزار.تكنولو‍‍‍‍‍ژي هاي جديد و ...

مایکروسافت تصمیم به ساخت دستگاه کینکت مخصوص PC دارد. کینکت اولین بار به عنوان یک کنترلر برای دستگاه های ایکس باکس عرضه شد تا کاربران بتوانند به جای استفاده از گیم پد، از حرکات بدن برای هدایت بازی استفاده کنند. ولی اگر این کنترلر برای کامپیوتر های خانگی نیز عرضه شود، برنامه های جذابی را می توان با آن اجرا کرد. در ادامه اطلاعات کاملتر در مورد زمان عرضه و امکانات کینکت PC مشاهده خواهبد کرد.



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:کینکت, :: 22:4
M.A

حتی گیمر های حرفه ای نیز ممکن است گاهی به بازی های چند نفره که گرافیک خیلی قوی نداشته باشند، علاقه نشان دهند. جذابیت بازی های فیسبوک نیز در این است که می توانید نتیجه بازی ها را با سایر دوستانتان به اشتراک بگذارید و از جزئیات نتایج بازی آنها مطلع شوید، حتی می توانید گاهی از آنها کمک بگیرید و رتبه خود را در بازی بالا ببرید. در ادامه لیست 10 بازی برتر و پرطرفدار که توسط فیس بوک معرفی شده اند را مشاهده خواهید کرد.



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:فیسبوک,بازی, :: 22:1
M.A

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش کامل نرم افزارها به زبان فارسی و آدرس softwaretraining.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 183
بازدید کل : 31838
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت